Vreau să te înțeleg, vorbește-mi !

Mulți dintre adulți, din păcate, ajung la concluzia că nu pot vorbi la un eveniment! Au trac și se blochează! Simt o răceală ce le străbate corpul, limba se împleticește, inima bate cu putere, palmele se umezesc mai mult decât de-obicei …

Nu pot rosti nimic coerent, când sunt înconjurați de 4-5 persoane, cu atât mai mult, dacă sunt necunoscute …

E, da, ca atunci, când ai multe de spus, ideatic, dar cuvintele-ți sunt gâtuite!

Astfel, la vârsta maturității, multe persoane recurg la cursurile de Public Speaking. Aici, e un mare DAR … dar cu speranța ca un curs să facă minuni …

Nu, niciun curs, nici chiar un curs de ”Comunicare și public speaking”, nu va face miracole!

E nevoie de artă, exercițiu, trăire, pasiune, simțire, pe termen lung, pentru a fi un bun comunicator, un bun orator.

E nevoie de anii copilăriei, când nimic nu conține și vorbele se îmbulzeau, deloc metodic, la fel de multe ca gesturi care completează contextul.

Când eram copii, vorbeam cu totul, neținând cu nimic, ci doar de patosul și forța celor transmise.

”- Unde ești, copilărie?”

Dac-ai găsi un mentor, care să-ți simtă vorba, să te ajut so proceseze, transformi, transmiți … dac-ai găsi un copil dornic să-ți stea alături și să te țină de mână, spunându-ți că POȚI !, că nimeni nu râde de tine, că nimeni nu-ți poartă pică, că nimeni nu-ți soarbe greșelile, înroșindu-ți inima …

Dacă toată lumea ar ști ”Povestea mâinilor”!

Povestea și arta de-a vorbi cu mâinile, de-a gesticula, de-a exterioriza emoția, de-a fi expresiv, de-a împărtăși cu cei din jur, cunoscuți sau necunoscuți, starea, de-a fi exemplar. Da, puterea exemplului!

Dacă mâinile sunt libere, fără prejudecată și utopie, mâinile pot transmite, pot completa cuvântul sau, uneori, chiar în loc.

Da, vorba mâinilor! Da, comunicare non-verbală, expresivitate, gestică, mimică, exprimare.

Un exercițiu funny și cu efect: desenați-vă, cu markerul, câte o emoție pe fiecare buric al degetelor. Apoi, interacționați, rostiți, doar cu degetele.

Mâna este expresia a ceea ce nu leagă, ca ființe sociale și sociabile.

De ceva timp, sunt fascinate de limbajul semnelor. Pierd la capitolul auz, sufăr de hipoacuzie. Orice abilitate pierdută, e alta câștigată.

Mâinile care îmbrățișează, mâinile care ating inimile printr-un simplu gest, mâna care hrănește, pe sine și pe ceilalți, mâna care scrie, desenează, pictează, care face semne pe cer, mâinile care ajută la creștere, la odihnă, la învățat, la povestit, la scris, la socotit, la a visa, a crea, a cânta, a dansa …

Din păcate, e și mâna care lovește, care atinge împotriva firilor, mâna care lasă urme-n suflet … negură în jur …

S-avem grijă la încheieturile mâinilor cu urme … urme vizibile sau nu … urme care umbresc armonia, încrederea, speranța, continuitatea benefică …

Pentru exprimarea emoțiilor, indiferent care sunt acestea, mâinile au un factor de decizie. De multe ori, cuvintele nu pot exprima, gâtuie, mâini în schimb, cu propriul alfabet emoțional, ajungând la destinație.

Recomand călătoria mâinilor, deprinderea folosirii acestora, dincolo de cuvânt, dar și printre cuvinte.

Fiți gestică și vorbă, complet-le cu pasiune și exercițiu!

Dacă ați observat, copiii se înțeleg între ei, dincolo de cuvinte. Știți: ne înțelegem din priviri!

Copiii au abilități înnăscute, dar, care, din păcate, se pierd odată cu anii. Devin din ce în ce mai raționali, mai puțini intuitivi și nu mai au capacitatea de a citi din priviri. Și asta, da, din cauza adulților încă în realitate materială mai mult decât mult.

Da, cei mai mulți dintre adulți au pierdut capacitate de-a citi semenii. Au făcut-o atunci când li sa interzis să mai gesticuleze, când li sa interzis să mai ridice sprâncenele, în semn de mirare, când li sa spus că e rușine să vorbească mult cu mâinile. Ce vor zice cei din jur ?!

Da, gura lumii!

Ce va zice lumea dacă ești diferit, ce va zice lumea dacă ești în haită și nu în turmă, ce va zice lumea dacă vizez cu ochii deschiși … Ce va zice lumea dacă pornești pe drumul tău ?!

Lumea uită mâine, ce-a zădărnicit azi!

 

Un exercițiu minunat pentru părinți și copii: pictați cerul cu mâinile libere și vorbiți în tot acest timp despre picturile voastre. Amprentați cerul. Un exercițiu de imaginație.

 

 

 

 

 

 

Planșe senzoriale reciclabile

 

          Bună ziua, dragi părinți și dascăli!

Dincolo de perioada de izolare, sunt convinsă c-am învățat mai multe despre a economisi, a nu mai consuma în exces. Astfel, ca părinte, te gândești de 2 ori, înainte de-a achiziționa acele jocuri scumpe, cărora nici nu le vezi – la drept vorbind – utilitatea.

Cu această ocazie, vin în întâmpinarea părinților și a dascălilor: planșe reciclabile de dezvoltare.

Reciclarea e un proces educațional, de durată, o călătorie, în care puteți implica și copiii.
“Nimic nu se pierde, totul se transformă” e un principiu sănătos, educațional, motivațional, inspirațional, dând sens, căutând soluții la simplitate, simplificare, smerenie.

            Dragi părinți, să economisim!

De 3 luni, de când cu distanțarea socială, consumerismul a scăzut din plin!
Dar mulți părinți, bunici, mulți dintre aceștia așteaptă cu nerăbdare “revenirea la normal”.
Oare, adulții vor fugi la fel de mult, iar copiii vor avea parte de recompense, tocmai pentru a scuza lipsa timpului?!              Jucării si jocuri scumpe, sofisticate, opțiuni multiple și mormane de jucării, haine și altele?!
Cineva-mi spunea: “Oamenii uită ușor…:
Cred că vor fi și cei care au deprins si au consolidat cei 3 S (simplitate, simplificare, smerenie) în abordarea la nivel familial, profesional, în societate.
Conform principiilor montessoriene, pe care le-am adoptat si adaptat culturii noastre educaționale si tradiționale, iubind partea de dezvoltare ce ține de motricitate fină și stimularea senzorială, dezvoltare cognitivă, emoțională, am început să fac plăci senzoriale reciclabile.

Cea prezentată aici e simplă, foarte simplă, cum trebuie să fie aceste plăci, pentru a avea călătoria și efectul dorite.

         Reprezentarea mâinii

Mâna(palma+degetele), cu reprezentarea artistică a degetelor și a falangelor(știința). Mâna, foarte importantă în deprinderile activităților de coordonare mână-ochi(motricitate fină). Inima din palmă, relația mâinii cu inima; cu si din dragoste, lucrez cu mâinile, inima și mintea, la unison.
🖐Mâna îmbrățisează, mângâie, scrie, desenează, gesticulează, coase, spală, gătește, repară mașini, operează, aduce pe lume copiii. Mâna în raport cu inima și mintea.
Să nu-ti fie jenă să întinzi mâna, când ai nevoie de ajutor!

          Reprezentarea labei piciorului

     👣Reprezentarea labei piciorului cu șiretul: o activitate de motricitate fină, complexă, care, de prea multe ori, nu este bine deprinsă nici în jurul vârstei de 7 ani.
Vrei să deprinzi încrederea în sine? Leagă șiretul de la vârstă mică! Astfel, nu vei mai aduna frustrări, când în lipsa timpului, pentru a vă încadra, când ești în clasa întâi, mama sau tata se apleacă pentru a-ți lega șiretul.
Subconștientul lucrează și, fără ca nimeni s-o dorească, copilul va deprinde frustrarea și un soi de anxietate.

        Reprezentarea cilindrului

Cilindrul cu ață și cerculețe: matematică, motricitate fină, ordonarea joculețului; copilul desface fiecare piesă de pe cilindru și reasamblează. În funcție de propria creativitate, o face în felul tău. Deci, 3-4 joculețe de abilitate(dezvoltare cognitivă), cu cilindrul, ață și cele 4 cerculețe.
Deprinde răbdarea, atenția focusată, atentia distributivă, coordinarea mână-ochi, simte(tactil) texturi diferite, care-l ajută pe copil să învețe încrederea în sine și-n mediul înconjurător.

 

        Reprezentarea cutiei cu șervețele

Cutia de/cu șervețele: deprinde că poate scoate, dar și introduce. Un exercițiu de motricitate fină, de rutină, planificare. Scot, introduc servețelul. Un alt joculeț: introduc șervețele cu desene vesele. “Cutia mea veselă”. Oricând pot modifica conținutul, deci, deprind curajul asumării, al responsabilității si ideea de obiect personal. Fac și desfac, dar păstrez ordinea!

Este o planșă din reciclabile, de dezvoltare motrică, vizual-tactilă(stimulare senzorială) și dezvoltare socială, emoțională, cognitivă.

Această planșă poate fi folosită, începând de la 2 ani.

Am ținut cont de cei 3 S:

–  simplitate;

–   simplificare;

– smerenie.

Dacă sunteți interesați de astfel de planșe, personalizate, cu instrucțiuni de folosire și beneficii, arii curriculare, tipuri de dezvoltare, contactați-ne la adresa de e-mail crstndragoi@gmail.com sau la telefon 0747839033

 

[cws_cta title=’Planșe senzoriale’ button_text=’Cere detalii’][/cws_cta]

 

Să ai o idee

   Smart Kids  Creștem și ne jucăm împreună

       Să ai o idee, să ai un vis, să crezi într-un parcurs, o călătorie și rezultatele vor fi pline de/cu zâmbete.
Asta facem noi: credem în vise, în abilități, dăm creativității ceea ce i se cuvine, un loc în față. Astfel, alternativele, oportunitățile, ideile vor prinde contur, vor crește și vor înflori, într-un cotidian altfel.

Smart Kids „Creștem și ne jucăm împreună” este un loc unde educația cu și din dragoste face diferența într-un cotidian amorțit.
Abilități de dezvoltat, cuvinte de legat, muzică, dans, sintonie, comunicare eficientă, stimulare senzorială, dezvoltare emoțională, armonie.
La Smart Kids, copiii sunt ei înșiși, deprind, desprind, se împrietenesc, cresc emoțional, cognitiv și fizic, se joacă cu încredere vădită în elemente ce prevestesc schimbarea.
Metodele noastre educaționale au la bază dragostea pentru cunoaștere, creativitatea, încrederea în oameni.
Credem într-o comunicare eficientă, în împletirea emoționalului cu cognitivul, în mișcare, în artă. Muzica, da, e adevărată terapie la nivel emoțional și nu numai.
Smart Kids, înainte de toate, e un nucleu al cunoașterii, unde mici și mari, împreună, stabilim conexiuni, creăm continuitatea, prin exemplu, atitudine, speranță, o exprimare coerentă, atât verbal, cât și nonverbal.

       Adaptăm principiilor noastre, elemente din cultura montessoriană: viață practică(exercițiu în cotidian), stimulare senzorială(simțuri la unison), motricitate fină(îndemânarea mâinilor), motricitate grosieră(mers, sărit, alergat), matematică funny(orice exercițiu poate fi “numărat”), comunicare, artă,  știință.
“Creștem și ne jucăm împreună” – acesta e motto-ul nostru.

Ne dorim să formăm, împreună, mici și mari, o comunitate a zâmbetelor, pornind de la educația cu și din dragoste.

Credem, promovăm și milităm pentru funcționarea triunghiului copil-părinți-dascăli, fără emfază și susținerea idei de a fi atotștiutor.
13383580_1086270098111679_1802431178_o

Joc din lemn

Azi, vă prezentăm un joc de construit, ecologic, “În curtea mea mea veselă”.
Îmi amintesc, cu mare drag, la bunici, împreună cu alți copii, când luam tot felul de lemne, de mărimi diferite și construiam, cream minunății, înălțam castele, turnuri de tot felul, orașe, materializam vise,
deprinzând viața, povestind cu ajutorul lemnului. Astfel, deprindeam comunicarea – cuvântul rostit,
cuvântul nerostit, dar intuit, legam prietenii, dezvoltând – fără să știu – inteligența emoțională și
socială, construiam, dezvoltând cogniția, manevram bucățile de lemn, stimulând motricitatea fină,
apreciam textura lemnului, forma, culoarea sa natur, pășind adânc în lumea senzorială.
Azi, prin intermediul acestui joc, povestea continuă; la fel, dezvoltarea în armonie. Creștem împreună, că suntem de aceeași vârstă sau vârste diferite, copii, copii și adulți, acest joc ne binedispune, ne ajută să FIM, să devenim.
Dezvoltăm abilități și deprindem competențe.

În atașament, găsiți și o poveste cu un mesaj.
Creăm povești, conturăm și armonizăm inimi, suflete, minți.

Jocul este alcătuit din:
– 21 piese natur, dreptunghiuri rotunjite, lemn natur(cireș), ca și culoare;
– 25 piese ovale, colorate manual, nuanțe vii, elemnte de legătură;

– 1 piesă, colorată manual, formă neregulată.

În curtea mea veselă, jocul de vă ține-n priză!
Poate fi jucat individual sau în echipă.
Material biodegradabil, prietenos cu natura, lemnul are povestea sa.
Recomandăm: produs ecologic.
P.S. Produs pentru vânzare
#jocurisijucariidinlemn #smartkids #osisiland #atelierdejucarii #testamjocuri #educatie #inarmoniecunatura

Încrederea și speranța

        Superficialitatea

     Lecția de superficialitate a multora dintre adulți, o plătesc, din păcate, cei care n-au nicio vină, copiii.
    Astfel, în procesul creșterii, de multe ori, în loc să acumuleze bine, frumos, bun, speranță, acumulează teama de eșec, frica de-a  NU fi observat, dorința de-a fi invizibil, lipsa de încredere în el/ea și-n ceilalți,  o stimă de sine scăzută, țipetele, tupeul, aroganța de nestăvilit, ego.
Depinde de alegere: invizibil sau prea vizibil; țipetele sunt și de la prea mult și de la prea puțin… de la ”prea mult”, ”prea repede”, prea puțină atenție…
Cunosc atât de bine sentimentul încercat de tânăra profesoară din Israel, pentru că am fost în situația ei…
Aveam 3 ani și nu  prea vorbeam, aveam aproape 3 ani și nu mergeam prea bine; m-am născut de 1100 grame am scăzut la 1000 grame.

         Dragoste

      Cu dragoste, speranță și încredere, mama a luptat pentru mine, zi de zi!
     Ea a fost un model de viață, răzbatere, înțelepciune, un mentor extraordinar, un vizionar în educație.
     Ceea ce sunt azi, sunt datorită îngerului care-a fost mama!
      Nu voi uita niciodată, aveam 13 ani, eram împreună și ne-am întâlnit, întâmplător, cu medicul neonatolog, care-a întrebat-o pe mama:
     

  “-Doamnă, vă mai trăiește copilul acela debil?”

   
        Mama – n-am să uit niciodată expresia ei – cu o figură atât de senină, cu ochii fără pic de răutate, cu atâta dragoste-n priviri, gesturi și cuvinte, a zis, modulând și punctând, transformând în cuvinte cheie, fiecare vorbă, sunet:
           “-Da, uitați-o, e cu mine!”

             Încredere

             Am învățat să răspund la răutate cu înțelepciune, punctând cuvintele, conferindu-le “greutatea” dorită și scontată.        Am învățat să trăiesc bine cu mine însămi și cu cei din jurul meu. Am învățat și  am deprins de la mama, că răutatea încarcă negativ pe toți, atât pe interlocutor, cât și pe emițător, să evit acest sentiment și să-l înlocuiesc cu: speranță, încredere, bunătate și să zâmbesc cu căldură și din toată inima. Am învățat să văd binele oriunde, partea plină  a paharului, să văd frumosul peste tot, am învățat să construiesc încredere, să ofer încredere, să primesc încredere.
      Da, mama i-a învățat pe cei din jurul meu să mă privească așa cum mă privea ea, a făcut-o cu calm, răbdare și dragoste pentru oameni. Fiecare zi era plină de învățăminte, a fost un OM și-un pedagog superb!
    Îmi spunea mereu:
    “-Deschide-le ochii, Flori! Ei n-au nicio vină, n-au avut pe nimeni care să-i țină de mână-n suflet, inimă și minte! Fă-o tu, mamă!”
      După mulți, mulți ani, am ajuns să promovez educația din dragoste pentru copii și actul educațional și să-mi repet, zilnic, sintagma lui Gandhi, sintagmă șoptită zilnic de mama:
          “-Fii schimbarea pe care-o vrei s-o vezi în lume!”

           Speranță

         Mulți dintre medici, în primul meu an de viață, chicoteau și-i spuneau mamei că-i tânără, mai poate face copii, să mă lase să mor, că nu va putea face nimic din mine, nu am un viitor… Fugea de fiecare dată la spital, zi după zi, săptămână după săptămână, eram un pacient zilnic al Spitalului Județean. Mă punea într-un coș de paie și fuga la spital; stătea la căpătâiul meu mereu.  A crezut în mine, a fost printre puținii, de-altfel… mereu îmi spunea că sunt o luptătoare. 🙂
… ani la rândul, a păstrat coșul în care mă ducea, cel în care mă punea, când fugea la spital…
       Am făcut tot acest preambul, pentru a vă spune că înțeleg, Doamne, cât înțeleg mesajul acestui clip!
     Încrederea în noi însene/înșine, încrederea în cei din jurul nostru, cu asta începe și continuă schimbarea.
     Aveți grijă la ceea ce sădiți în copilărie, adolescență, să nu fie ireversibil!
       Sănătate, armonie, speranță, zâmbete din plin!

Bruschette si pictura

E placut sa te delectezi cu aromele si sa pictezi in acelasi timp!

Paine cu seminte, ulei extravergine de masline si condimente(rozmarin, marar, patrunjel).

Ce poate fi mai placut decat sa te joci cu ingredientele, sa le intelegi “rostul”, avantajele si beneficiile lor in dezvoltarea armonioasa a organismului nostru!

Ingrediente si placerea de-a le combina, pornind de la joc. 🙂

“Mens sana in corpore sano!”
Am taiat painea cubulete, am luat atitudinea pictorului, pregatind pensula pentru creații. Intr-o mana pensula, in cealalta, cu precizie, condimentele de presurat. 🙂
Condimententele, fin taiate, arome minunate si culori din natura, ne imbata simturile.
Cum le folosim(in ce context), ce degete folosim pentru a presara pe intreaga suprafata(degetul mare si aratatorul, in general), cum alegem condimentele(intregirea “puzzle-ului”).
Motricitate fină, stimulare senzorială, interacțiune, joacă pe bune și dezvoltare în armonie.
Sanatate si nutritie, simturi la unison, pentru o dezvoltare armonioasa. 🙂

brusc2brusc1bruschettebrusc4brusc3

Nutriție și stimulare senzorială

Cât de simplu e să determini pe cel mic să mănânce sănătos?!…Dat fiind că ”tot ce-i bun, ori e ilegal, imoral sau îngrașă”(scuzați, vă rog, paranteza, dar e justă! Mâncăm nesănătos, nu mai facem mișcare, ne plângem de conjuncturi și suntem din ce în ce mai stresați), dați-vă seama!

Totuși, nu-i imposibil! Coroborând simțurile, putem face diferența!

Puterea exemplului, dragi părinți, să nu uităm că e principalul în educație!

La Smart Kids – Creștem și ne jucăm împreună, mici și mai mari, încercăm, prin puterea exemplului, să conturăm, să dezvoltăm, să descoperim abilități, resurse și să exersăm tot ceea ce considerăm de bun augur pentru noi, pentru cotidianul nostru.

Împreună, prin puterea exemplului, reușim să facem alegeri, să identificăm oportunități, astfel încât ceea ce – de-obicei – ne-ar surprinde, acum, în schimb, nu ne dă prea mari bătăi de cap!

Da, asta e dezvoltarea emoțională! Așa funcționează empatia, exercițiul bunei credințe interumane, în dezvoltarea afectiv-socială și emoțională.

Emoția este cheia în dezvoltare, într-o creștere armonioasă!

Ne delectăm zilnic cu bunătăți făcute de mânuțele noastre, urmând dictonul ”Mens sana in corpore sano!” Este una dintre activitățile noastre preferate! 🙂

Contextual, pentru a ajunge la produsul finit, urmărind procesul, e reprezentativ, trecem prin diferite etape, cuprinzând: viața practică(spălatul mâinilor înainte de a ne apuca de treabă, aranjarea bolurilor, separarea ingredientelor, strângerea mesei după preparare, fiind necesare: răbdarea, concentrarea, comunicarea, atenția, spiritul de echipă și multe altele), dezvoltarea emoțională(comunicăm prin limbajul trupului, ascultăm muzică, dansăm, ne exprimăm fără angoase) și afectiv-socială(interacțiune, muzică, dans, desen, creativitate la unison), motricitatea globală(grosieră și fină), dezvoltarea cognitivă.

Da, sunt activități plăcute, care ne dezvoltă fizic, emoțional, cognitiv și motric.

Creștem și ne jucăm împreună!

Facem cu plăcere ceea ce facem și consolidăm, cărămidă cu cărămidă, fiecare etapă din viața noastră. 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Povestea Unicornului

O seară liniștită, două capete apropiate, Dudu și mami, priviri senine, voci complice și-o poveste de și pentru copii și părinți – ”Povestea unicornului”

A fost odată ca niciodată, că de n-ar fi, nu s-ar mai povesti, o mârțoagă. Era mică, plăcută, nu tocmai frumoasă, dar cu mult vino-ncoace și vorba cu tâlc. Nici măcar nu știa asta! În schimb, suferea că n-avea pletele bălaie și ondulate, ochii mai mari, vocea cristalină și multele altele, de care nu se bucura. Nici măcar nu vedea strălucirea ochilor, dulceața gropițelor, mireasma pletelor, gingășia și eleganța mersului.

Într-o zi însorită, la plimbare, a întâlnit o prietenă, mârțoagă de aceeași vârstă, condiție fizică. N-o mai văzuse de ceva timp, se schimbase mult…oare, cum făcuse asta? Era atât de diferită de ultima dată!

O cuprinseră emoțiile și voia să știe, să deslușească misterul.

  • ” – Bună, Ilia!
  • – Bună, Vinia!
  • – Mă bucur că te-am întâlnit! Arăți diferit, radiezi!
  • – Mă simt proaspătă, frumoasă, sunt o iapă-n toată firea, completă și veselă.”

Mârțoaga a stat pe gânduri, a ascultat-o pe prietena ei și-a căutat să-nțeleagă rostul celor zise, ceea ce făcea diferența.

Oricum, tot n-a înțeles ideea…de ce era atât de diferită, cum de se simțea atât de bine?!

Nu putea închide un ochi, era toată gânduri..ce se-ntâmpla?! Cum de mârțoaga nu era mârțoagă?!

A mai stabilit o întâlnire ca-ntre fete, la un ceai, trebuia să facă lumină.

” – Bună, Ilia!

– Bună, Vinia!

– Ce mai faci? Cum îți mai e? Trebuie să știu ceva…spune-mi secretul:

          – Cum de reziști și ești așa frumoasă, calmă și veselă tot timpul?!

–  Nu-i nici un secret! …dar știu că iubesc pe cei din jur și cei din jur, da, mă iubesc!! Vorbesc și mă comport așa cum mă simt! Am fost acolo, la bine și la mai puțin bine! Când mă privesc în oglindă, nu mă mai surprind zâmbetul, vivacitatea, atenția și astfel, de –acolo, cu drag, îmi zâmbește unicornul vesel.

       – Da, acesta sunt eu, unicornul din poveste și mârțoaga din realitate! Dar sunt bine și nimeni/nimic nu-mi va zdruncina încrederea!

 

Mesajul poveștii:

Să faci din dragoste cu dragoste, să te privești la fel, să continui să țeși istorii pentru copii și nu numai, să le împărtășești cu entuziasm și nesaț.”

Mesajul povestitorului:

Sănătate, iubire, armonie, pasiune și atenția de-a te iubi și iubi necondiționat, fără frustrări și îndoieli, dar nici cu emfază!

 

unicorn